Dodaj produkty podając kody
Regulamin sklepu
Warunki ogólne
- Platforma internetowa w systemie B2B firmy Softland sp. z o.o., znajdująca się na stronie internetowej pod adresem www.softland24.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu wyłącznie podmiotom gospodarczym.
Jest własnością firmy Softland sp. z o.o.
z siedzibą przy ul. Pancerniaków 4a w Lublinie.
NIP 946-00-04-257,
KRS 0000121192
tel. +48 81 4410221.
- Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym są podane w złotych polskich lub w euro, (w zależności od kraju pochodzenia zalogowanego klienta) i nie zawierają podatku VAT (są cenami netto).
- Złożenie zamówienia na w/w platformie oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu.
Procedura rejestracji i logowania klienta
- Dostęp do niektórych funkcji sklepu, tj. ceny, dostępność, składanie zamówień jest możliwy tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
- Użytkownikiem serwisu może być właściciel lub pracownik firmy, określanej przez nas jako klient.
- Aby się zarejestrować konieczne jest wypełnienie formularza rejestracji, a następnie przesłanie go do administratora poprzez kliknięcie przycisku Zarejestruj się.
- Do rejestracji należy dołączyć kopię dokumentów potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej, oraz fakt, że osoba rejestrująca jest do tego uprawniona – NIP, odpisy z KRS, zaświadczenie o wpisie do Ewidencja Działalności Gospodarczej (CEIDG) lub wydruki z ewidencji elektronicznej KRS lub CEIDG a w przypadku firm zagranicznych odpis lub wydruk z ewidencji działalności gospodarczej właściwego dla kraju rejestracji firmy.
- Po pozytywnej weryfikacji dokonanej przez naszego pracownika, użytkownikowi zostanie przesłane hasło dostępu do serwisu drogą mailowa na adres podany w formularzu.
- Po otrzymaniu hasła klient może zalogować się do sklepu podając swój e-mail jako login i hasło przesłane drogą mailową.
- Po zalogowaniu klient ma dostęp do następujących funkcjonalności sklepu:
- Podgląd aktualnych cen produktów – cena podświetlona na czerwono jest ceną klienta po rabacie, cena szara, skreślona jest ceną katalogową (bez rabatu)
- Podgląd statusu dostępności produktów:
- Kolor ciemnozielony – produkt dostępny w bardzo dużej ilości
- Kolor zielony – produkt dostępny w dużej ilości
- Kolor żółty – produkt dostępny w małej ilości
- Kolor pomarańczowy – produkt dostępny w bardzo małej ilości
- Kolor czerwony – towar niedostępny, dostępny na zamówienie - Dostęp do zakładki Twoje konto umożliwiającej edycję danych konta oraz dodatkowe funkcje systemu dostępne w zakładce
- Możliwość składania zamówień po korzystnych warunkach transakcyjnych.
- Aby się wylogować należy kliknąć przycisk Wyloguj się w górnym prawym rogu strony.
Procedura składania i realizacji zamówień
- Podany przez użytkownika podczas rejestracji adres e-mail jest wykorzystywany jako jego login do realizacji składanych zamówień.
- Zamówienia przyjmowane są przez stronę www.softland24.pl
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie jego wygenerowania podczas akceptacji zamówienia w jego ostatnim kroku.
- Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 12, w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą kolejnego dnia roboczego.
- W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo przystąpienie do realizacji złożonego zamówienia, SOFTLAND Spółka z o.o. zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
- Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub wycofać zamówienie przesyłając wiadomość e-mail do swojego opiekuna. Softland Spółka z o.o. zastrzega sobie prawo do dodatkowego potwierdzenia.
- Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia. Faktura lub paragon w formie drukowanej jest wystawiana i dołączana do przesyłki.
- Koszty przesyłki są pokrywane przez Softland sp. z o.o. dla zrealizowanych zamówień na kwotę powyżej 1000 zł.
- Zamówienia na kwotę mniejszą niż 300 zł netto, realizowane będą po cenach hurtowych (bez rabatów) z doliczoną opłatą manipulacyjną w wysokości 10 zł netto.
- Czas realizacji zamówienia wynosi do 48 godzin. Jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia lub wpływu pieniędzy na konto, do chwili wysłania pierwszej partii zamówionych towarów. W szczególnych wypadkach czas ten może ulec wydłużeniu, o czym poinformujemy klienta indywidualnie. Czas otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy.
- Statusy zamówień: sklep internetowy w celu ułatwienia realizacji zamówienia wprowadza statusy zamówień, które informują o stanie jego realizacji i wysyłane są na adres e-mail zamawiającego (podany przy rejestracji). Statusy odpowiadają za aktualny stan realizacji zamówienia.
- W przypadku braku odbioru przesyłki przez adresata i dokonania jej zwrotu Sprzedającemu przez przewoźnika, w terminie 7 dni Kupujący zostanie obciążony fakturą obejmującą koszty wysłania i zwrotu przesyłki – wg taryfy przewoźnika. Dotyczy to również przesyłek, których darmową wysyłkę zapewnia Sprzedający.
- Przy wyborze formy płatności przelewem pieniądze należy kierować na konto:
Softland sp. z o.o.
Pancerniaków 4A
20-331 Lublin
Dla płatności w PLN:
Spółdzielczy Bank Powiatowy Piaski
81 8689 0007 0011 3348 2000 0010
Dla płatności w EUR:
Spółdzielczy Bank Powiatowy Piaski
SWIFT (BIC): POLUPLPR
PL 26 8689 0007 0011 3348 2000 0030
UWAGA: Wartość realizacji zamówienia może nieznacznie różnić się od wartości zamówienia, dlatego prosimy o dokonywanie płatności dopiero po otrzymaniu faktury VAT.
- W przypadku braku zamówionego towaru sklep niezwłocznie poinformuje państwa o najszybszym możliwym terminie realizacji złożonego zamówienia
- W sytuacji gdy wystąpi brak tylko części towarów z zamówienia to na Państwa życzenie wysyłamy aktualnie dostępny towar lub realizujemy całe zamówienie w terminie późniejszym - oczywiście za zgodą Państwa - po obowiązujących kosztach wysyłek umieszczonych w "Dostawa i płatności".
- Nie ponosimy odpowiedzialności za wynikłe spóźnienia spowodowane złą pracą firm transportowych.
- Realizacja i/lub wysyłka zamówienia jest możliwa dopiero w chwili spełnienia przez Kupującego ustalonych zasad współpracy, ze szczególnym uwzględnieniem warunków płatności.
- Od chwili zgłoszenia gotowości Zamówienia do wysyłki wszelkie warunki współpracy w tym warunki płatności z tym związane, muszą zostać uregulowane przez Kupującego w czasie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych. Po tym czasie zamówienie będzie anulowane, a towar zwrócony na magazyn.
- W przypadku anulowania zamówienia z winy Kupującego, już po jego przygotowaniu, firma Softland ma prawo do dochodzenia odszkodowania w związku z poniesionymi kosztami związanymi z przygotowaniem, utrzymaniem zamówienia w gotowości do wysyłki i cofnięciem towaru na magazyn. Wartość odszkodowania jest wyliczana w oparciu o poniesione nakłady pracy związane z przygotowaniem i anulowaniem zamówienia i wynoszą 3% wartości zamówienia. Firma Softland obciąży Kupującego poniesionymi kosztami przez wystawienie w ciągu 7 dni Faktury obciążającej, z terminem płatności 14 dni.
Umowa licencyjna na wykorzystywanie zdjęć
Pragniemy poinformować o wprowadzeniu umowy licencyjnej dotyczącej praw do korzystania ze zdjęć będących własnością marki SoftLine Collection.
Umowa do pobrania znajduje się pod linkiem
Prosimy o wypełnienie jej i odesłanie podpisanych egzemplarzy (2szt.) na adres spółki.
W razie pytań prosimy o kontakt z opiekunem handlowym.